Μετάφραση

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

Ζωγραφική και κολάζ-ομπρέλες (Κλασικό τμήμα)

Σήμερα παρατηρήσαμε και συζητήσαμε την παρακάτω εικόνα. Τα παιδιά είχαν πολλά να πουν...



Τι βλέπετε στην εικόνα αυτή παιδιά;

-Πολλές ομπρέλες. (Νίκη)
-Βλέπω πολλά σπίτια. (Γιάννης)
-Βλέπω λουλούδια. (Μαρία)
-Πάνω στα σπίτια είναι οι ομπρέλες. (Ηλίας)
-Αυτές οι ομπρέλες είναι στον ουρανό. (Ασημίνα)
-Τις έχουν αφήσει και πετάνε. (Δανάη)
-Ναι, όλοι οι άνθρωποι που είναι δικές τους και τις παράτησαν. (Ελένη)

Γιατί τις άφησαν;

-Για να μην πάει στο δρόμο και στα σπίτια η βροχή. (Βλάσης)

Πώς στέκονται οι ομπρέλες στον ουρανό;

-Επειδή είναι ελαφριές και μένουν. (Κατερίνα Β.)
-Μπορεί να τους έχουν βάλει από πάνω μπαλόνια. (Δανάη)
-Σε αυτή την εικόνα δεν υπάρχει βαρύτητα. (Ασημίνα)
-Είναι ανοιχτές για να μην τις πάρει ο άνεμος. (Κατερίνα Αν.)

Τι χρώματα βλέπετε εδώ;

-Εγώ βλέπω όλα τα χρώματα. (Ελένη)
-Εγώ κόκκινο, μπλε, πορτοκαλί.
-Εγώ πολύχρωμα. (Βλάσης)

Είναι κάποιο χρώμα που λείπει;

-Το μωβ. (Νίκη)
-Λείπει το πράσινο. (Σωτήρης Μ.)
-Λείπει το μαύρο. (Μαρία)
-Το καφέ (Κατερίνα Β.)
-Το ροζ (Δανάη)
-Το φούξια, το άσπρο, το γκρι. (Μαρία)

Πόσα χρώματα βλέπετε στις ομπρέλες;

-Βλέπουμε 5 χρώματα. (Όλοι)

Πού λέτε να βρίσκεται αυτός ο δρόμος και αυτά τα σπίτια;

-Στο διάστημα. (Ασημίνα)

Οι άνθρωποι πού βρίσκονται;

-Στο διαστημόπλοιο. (Ασημίνα)
-Μέσα στα σπίτια. (Μαρία)
-Μπορεί να βρίσκονται μέσα σε κανέναν παιδότοπο με τα παιδιά τους. (Δανάη)
-Μέσα στα μαγαζιά. (Κατερίνα Β.)

Τι εποχή λέτε να είναι;

-Είναι φθινόπωρο, επειδή έχει ομπρέλες. (Ασημίνα)
-Φθινόπωρο ή άνοιξη, γιατί έχει και λουλούδια. (Δανάη)

Τι τίτλο θα δίνατε σε αυτή την εικόνα;

-"Η εικόνα του διαστήματος" (Ασημίνα)
-"Οι ομπρέλες που πετάνε" (Νίκη)
-"Οι χρωματιστές ομπρέλες" (Κατερίνα Β.)
-"Οι πεταχτές ομπρέλες" (Βλάσης)
-Αυτή η πόλη, είναι η Monopoly. (Δανάη).

Μετά το τέλος των ιδεών, ζήτησα από τα παιδιά να φτιάξουν τον δικό τους δρόμο, με τα δικά τους σπίτια και ύστερα να κολλήσουν τις κομμένες από χαρτόνι πολύχρωμες ομπρέλες όπως επιθυμούν. 
Να τα υπέροχα εικαστικά τους αποτελέσματα!

























Μια εικόνα - παιδική δημιουργία - ένα βίντεο.









Δεν υπάρχουν σχόλια: